Да. Ще Ви издадем ДДС-фактура. Необходимо е да попълните данни за фирма в клиентския Ви профил.
Всички посочени цени са с ДДС !
Да, разбира се. Ако не сте намерили необходимата Ви информация тук, не се колебайте да се свържете с нас на посочения телефон. Един телефонен разговор ще помогне не само на Вас, за да получите необходимата информация, но също така ще е полезен и на нас, за да разберем по-добре нуждите на клиентите ни.
Да . Всички пратки се изпращат с опция "преглед преди получаване "
Вие можете да платите чрез наложен платеж директно на куриера при получаването на пратката или с банкова карта. Необходимо е да маркирате предпочитания от Вас начин на плащане във формата при подаване на поръчка .
Да. Вие имате право да върнете продукта в 14-дневен срок, ако сметнете че сте поръчали не това което Ви е нужно .Необходимо е продукта да е без следи от използване и в ненарушена опаковка. Заплатената от Вас сума ще Ви бъде възстановена като транспортните разходи по връщането са за Ваша сметка.
Платформата е напълно интегрирана с куриерските компании Спиди и Еконт. След като попълните клиентската форма и добавите избраните от Вас продукти в количката, ще видите четирите варианта за доставка :
1. До офис на Спиди
2.До адрес със Спиди
3.До офис на Еконт
4.До адрес с Еконт
Срещу всяка от опциите ще видите цената за доставка. Цената зависи от теглото на продуктите и избрания от Вас начин на плащане.
Вие имате три опции за поръчка :
1. Бърза поръчка - Кликнете на малкия бутон вляво върху избрания от Вас продукт. Ще Ви се отвори прозорец за попълване на телефонен номер. След приключване на поръчката от Ваша страна, ние ще се свържем с Вас за да потвърдите поръчката.
2.Добавяне в количката. Тук трябва да попълните клиентската форма ( имейл , адрес , имена, или данни за фактура ако ви е необходима ) Препоръчваме Ви тоя вариант ако искате да видите различните опции и цени за доставка , ако искате да Ви издадем фактура , искате да платите с банкова карта или искате да зададете адрес за доставка. Освен това няма да Ви се налага при повторна поръчка отново да попълвате данни за доставка , а просто ще влезете в клиентския си профил.
3. Можете да се свържете на посочения телефон или да изпратите съобщение във Вайбър.